Ett biotips kommer lastat

Biljetten har varit bokat sedan i början av mars och äntligen är det dags! Nu ger jag mig iväg till Göteborg och Way Out West i ett par dagar. Det vankas Bon Iver, Feist, förhoppningsvis en himmel utan regn, Florence + the machine, fina vänner, langos, Hot chip, vin och First aid kit och en massa andra saker i en salig röra. 
 
Men jag tänkte såhär att om någon som tittar in här skulle bli sugen på att gå på bio just nu så måste jag bara tipsa om Take this waltz. Om man gillar sånt där med kärlek, karuseller, en massa finurliga små saker som gör en nästan knäsvag, fina blickar, pirr i magen fast också sånt som kan göra lite ont och vara sådär jobbigt vill säga...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

den där vill jag så gärna se, den verkar fin!

2012-08-09 @ 10:31:56
URL: http://linneahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0