Smälter en smula eller två

Jag kan inte riktigt slita mig från blocket.ses kattkategori för tillfället. Bläddrar upp och ner bland annonserna och smälter en smula eller två. Jag tror att en katt är just vad som saknas i mitt liv. Tänk en ullig gullig boll som kurrandes kryper upp i knät. Som vill bli killad på magen och som kittlas en gnutta med sin mjuka svans.

Hur söta är inte dessa liksom?
Eller denna?
Eller de här?

Och de är leveransklara ungefär NU. Behöver jag ens säga att jag är hemskt, hemskt sugen. Och att jag fyller år på onsdag. Måste genast googla Storfors...

Kommentarer
Postat av: Hemtrevligt hos Johanna

Ja, sicka söta! Jag smälter också. :)



Vilken fin kappa du har sytt dig, färgen är underbar!

2012-04-22 @ 19:27:16
URL: http://johannasv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Så himla söta!

2012-04-24 @ 20:04:05
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0