En torsdag med vissa kanininslag

I torsdags efter jobbet mötte jag upp Maria och så traskade vi till Babbel. De har en massa tapas att välja bland men jag hade spetsat in mig på en annan sak.
De har nämligen en mangoraja som är så nära heaven man kan komma. Ååååh. Till mangorajan åt jag crisscutpotatis, tzayspett och en sallad med tomat och mozzarella.
Jag hade på mig två favoriter. Den ena är en kanintopp från H&M och den andra är rosetter i öronen.
När vi var mätta gick vi vidare till Wisers och mötte upp lite annat fint folk och drack cava och öl och sådana saker.
Som vanligt var vi med på quizet. Och som vanligt vann vi inte, trots vårt fina lagnamn. Men tappra är vi minsann vecka efter vecka.
Tittade även på den här gulliga videon.
Och så fick jag ju hänga med två av mina favoriter. Kan det bli mycket bättre?

Kommentarer
Postat av: Maria

åhhh.. moderskänslorna i mig kommer fram så fort jag ser kaniner.

2011-05-28 @ 21:02:55
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/
Postat av: Hanna

God mat och fin tröja. När det är kaniner inblandat kan det ju bara inte gå fel!

2011-05-30 @ 19:39:59
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0