Fler sådana här söndagkvällar tack

Sådana här söndagkvällar får gärna komma oftare. Solen har värmt gott och dessutom har jag inte känt någon som helst press att gå och lägga mig för imorgon fortsätter ju helgen.
Kvällen har spenderats hos mina päron på deras balkong med min storebror och hans son.
Vi har grillat och ätit gott. På min tallrik hamnade majskolv, halloumi, tomater, potatissallad och avokadoröra. Nu har det visserligen mörknat men vi sitter fortfarande kvar ute och gottar oss. Det är bra fint det. Förutom den lille sonen då, han kastade in handduken för ett par timmar sedan.

Kommentarer
Postat av: Maria

åh vad fint! :)

2011-06-07 @ 08:50:54
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0