Djur på besök

Igår var en jättebra dag. Då fick jag nämligen besök av mina djur, en uggla och en isbjörn. Isbjörnen bor i Göteborg i vanliga fall och dit är det ju inte så långt men ugglan bor ända borta i Stockholm. Så snacka om finbesök! Jag körde på prickigt.
Vi började med lite middag. Här är de söta djuren.
Det blev diverse olika rotfrukter och lax med lime, vitlök och mandelspån som jag skjutsade in i ugnen och så sallad, feta och lite sånt gott till det.
Till efterrätt blev det chokladpudding och grädde. Jag gjorde en extra som står och väntar i kylskåpet idag...
Djuren ville gärna posa efter maten.
Tyra Banks råd kom väl till pass. Fierce! Smize!
Eller skit i råden och skratta så mycket det någonsin bara går.
Sen gick vi ut på stan och hamnade på ett ställe med mycket dansi. Tack finaste djuren för en sådan bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Isbjörnen!

Hahha, fina bilder!

Nu kom man också ihåg hur god maten var, smaskens!

2011-01-31 @ 14:24:18
Postat av: johannsi

maj ser nästan mer ut som en uggla än jag i sin luva. fin! och trixi din blogg är så fin. saknar dig. på bara en dag.

2011-01-31 @ 21:49:55
Postat av: Tommymarlen

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-10-26 @ 14:09:39
URL: http://tommymarlen.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0