Ooo så ljuv

För att väga upp min ljuva klädsel försöker jag se lite kaxig ut.
Men jag vet ju att det inte riktigt är min grej.
Så strunt samma.

Ikväll har jag varit och fikat i goda vänners lag. En göteborgare och en stockholmare var på besök i den här lilla metropolen till stad. Vi satt och snicksnackade på ett ställe som heter Viskan och jag gick loss på en chèvresallad med valnötter och honung. Kanske att personen som fick med sig min svarta tarvliga halsduk istället för sin egna betydligt tjockare läser det här (någon gång i framtiden)? Din finns i så fall att hämta bakom kassan (fast kanske inte på obestämd tid).

På mig hade jag:

Spetsblus med en liten puffig volangärm - Gina Tricot
Blommig kjol i chiffong - Gina Tricot
Flätat skinnskärp - fyndat någonstans
Knästrumpor med liten rosett - syns i och för sig knappt ens på översta bilden

Hoppsan, tiden springer iväg märker jag och nu är det läggdags, åtminstone för mig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0