Fint i inkorgen

Jag tog en titt i min inkorg på telefonen. Där fanns en massa fina sms från nära och kära, sådana som får mig att dra lite extra på munnen och bli alldeles varm inombords. Kolla här:

Jag snackade med J, vi ska ta en öl ikväll. Vill du följa med blir vi väldigt GLADA!!!

Säger bara en sak, brillorna och håret i metro är för din skull vännen. Ha värsta bästa fredagen nu darling! Tjing tjong!

Halloj! Ska du oxå sitta hemma och klistra in bokmärken som J ikväll? Anlände till Borås för någon timme sedan och är redan rastlös...

Äh sedan Polman dog går det inte att lita på några väderleksrapporter! Pissregnspessimism är vad det är... Vi kommer få det bra. Puss och söta drömmar och andra kakor till dig.

Hittade en cheeseburgare i fickan nu på morgonen...

Jag gillar det här no more vassen temat! Blåbärspaj måste vara bland det närmaste himmelriket man kan komma. Nu - god natt lilla skatt!

Tjena! Hur går det med datakatastrofen? Jag har tvättat håret och sminkat mig idag för att fira min friska kropp! Nu lyssnar jag på galen flöjtmusik och jazzar omkring.

Alltså jag behöver ingen hjälp med slappandet, har inte rört mig ur fläcken sen du gick. Fy alltså, och nu är det solens mat på tv minsann.

Tack, då testar jag det! Du är en klippa, teknikens under skulle man kunna kalla dig.

Låter trevligt. Vit helg inställd (vilken tur!).

Jag saknar dig och våra partykvällar med klänningar för fylliga kvinnor!

Hej hej från bagaget!

Haha du är en skojig prick med stort sinne för hård mjukglass.


Kommentarer
Postat av: Korneliuskaja

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-09 @ 07:16:37
URL: http://korneliuskaja.blogbloc.com
Postat av: Lisa

naaaaw så fint

2011-08-28 @ 22:09:16
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0