Nyårsafton!

Förra året vid den här tiden låg Beatrix Mix bara som ett litet frö i mitt huvud och grodde. Därför har ni ju inte fått se vad jag har haft för mig tidigare nyårsaftnar så jag tänkte att vi kunde ta oss en titt på de fem senaste.

Nyårsafton 2010
Förra året firades det nya året in i Malins föräldrars stuga i Varberg. Vi var ett gäng som åt carpaccio, hjort och crème brulée. Vi gick tipspromenad, sköt raketer och hade visserligen vissa problem med musiken för att proppen gick stup i kvarten men lika kul hade vi för det. Och så var det snö ute.

Nyårsafton 2009
Vi begav oss till Jönköping för att gå på Stora hotellet. Där var det nämligen stor arrangerad fest med ett mordmysterium som skulle lösas under middagen. Tolvslaget firades in ute på piren och därefter åts det varmkorv och dansades hela natten lång.


Nyårsafton 2008
Ett gäng kompisar från gymnasiet hade hyrt en lokal i Borås och dit var vi och en massa annat fint folk bjudna för att fira det nyåret. Det uppträddes, sjöngs, buggades (!) och jag träffade på både nya och gamla bekantskaper.

Nyårsafton 2007
Den här nyårsaftonen tillbringades också i Malins föräldrars stuga i Varberg. Det är verkligen värsta bästa partyhuset med sängplatser åt hur många som helst. Det var 20-tals tema och kryllade av pärlor, fjädrar, flugor, hattar, hängslen och var så klart himla kul.

Nyårsafton 2006
Samma dag kom jag hem från min tvåmånaders backpackingresa i Asien och var så himla exalterad över att träffa alla. Det var guld- och silvertema och jag hade en alldeles särskild förkärlek för turkisk peppar.

Så har det sett ut de senaste fem åren. Efter varenda firande har vi sagt att det här måste ju ändå vara topp-3-bästa nyåret, gott betyg. Minst lika rolig fest hoppas jag på ikväll när det nya året ska firas in på Vasaplatsen i Göteborg.

Gott nytt år önskar jag varendaste en av er. Och tusen tack för att ni kommer förbi här och tittar, läser, kommenterar, peppar, uppmuntrar, frågar och bara är allmänt alldeles förtjusande. Stor nyårskram till er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad roligt att jag ska just på tjugotalsparty idag (det kommer bli så fint)! Puss och gott nytt år.

2011-12-31 @ 15:16:43
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Jessica

Och jisses vilka nyårsaftnar du!



Gott nytt år!

2011-12-31 @ 15:27:38
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: AnnaSmyckeform

Tack! Gott nytt år till dig också! Kul att se dina bilder från de andra åren :)

2011-12-31 @ 16:20:07
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: Anonym

Happy New Year! More happiness and good luck!

Greetings from Ukraine

2012-01-01 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0