Mellandagsshopping

Nu i mellandagarna är reorna i full gång, affärerna är proppade av en massa fyndlystna människor och även jag har varit en sväng på stan. Det har inte blivit några reafynd, men väl vanliga fynd.
Den här gröna lampan hittade jag på Röda korset för 40 spänn. Det var taget. Egentligen har jag varit på jakt efter en golvlampa att ha i vardagsrummet men den här blir ju lika bra. Dessutom har jag fått dille på grönt för tillfället så jag kunde helt enkelt inte motstå.
Och samtidigt köpte jag den här blåvitrutiga duken på samma ställe. Den kan behöva en svängom under strykjärnet men sedan blir den nog tipptopp.

Har ni fyndat något?

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad fint du bor! jättefin lampa du fyndat!:)

2012-01-01 @ 22:43:01
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: V i k k i p e d i a

Det är så härligt när man gör trevliga loppisfynd!

2012-01-02 @ 01:43:34
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0