Efter-jobbet-syssla

Idag efter jobbet mötte jag upp Emsi. Hon hade precis kommit hem från sin tre veckor långa semester i Manchester där hon hälsat på sin pojkvän och bland annat shoppat loss på bästa Primark.
Det var underbart väder så vi gick och satte oss på en uteservering. Jag var hungrig efter min torftiga linssoppa som jag åt till lunch så jag beställde in en räkmacka.
Något av det bästa med påsken är att en massa gamla godingar som annars bor på andra ställen runt om i landet kommer hem till Borås för lite långledighet. Till exempel kom Ellen hem just idag och hon hade med sig Viktor.
Vi satt och snickesnackade ett bra tag innan jag tog cykeln och begav mig hemåt men redan imorgon ska vi ses igen! Då jobbar jag dessutom bara halvdag. Hur härligt?

Kommentarer
Postat av: a cup of emilia

Vilka härliga bilder. Vädret har varit superfint i Skåne :) kramar!

2011-04-20 @ 22:45:48
URL: http://www.acupofemilia.com
Postat av: ¤

jag tror att jag har sett dig på stan, insåg jag nu.

2011-04-26 @ 03:31:41
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0