Den som söker finner. Kanske.

Det har varit ett hiskeligt letande för min del de senaste dagarna. Ikväll börjar nämligen äntligen min sykurs som jag fick i julklapp.
Jag har tänkt att sy en kappa och har haft en ganska klar bild framför mig i huvudet på hur jag skulle vilja att den ska se ut.
Det knixiga har bara varit att hitta ett mönster som någorlunda liknar det jag sett framför mig... Men nu tror jag att jag är modellen på spåret och förhoppningsvis har jag en fin vår-/sommarkappa att strosa gata upp och gata ner i om en sisådär tio veckor.

Kommentarer
Postat av: Hemtrevligt hos Johanna

Nämen vad spännande och vilken bra julklapp sen! Jag hoppas du håller oss uppdaterade hur arbetet med kappan fortlöper!



Kram Johanna

2012-02-29 @ 21:28:14
URL: http://johannasv.blogg.se/
Postat av: Sirius

Ska bli spännande att se sen när du är klar. Lycka till! :)

2012-03-08 @ 23:43:42
URL: http://siriusmusta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0