Zumba, kycklingar och Johnny Cash

Det har ju varit påskafton! Dagen började med strålande sol MEN snö på taken. Vad är det som händer egentligen? Barmark på julafton men snö på påskafton...
I vilket fall. Jag hade bjudit hem ett helt gäng med vänner till mig på kvällen så jag dukade fram lite ostar och kex och kakor och laxsnittar och sådant.
Så fylldes min lilla lya på pö om pö.
Leena hade bakat jättefina minicupcakes i riktig påskanda dagen till ära.
Och Ellen och jag hade nästan matchat varandra från topp till tå.
Tror aldrig att det varit så många människor hemma hos mig på en och samma gång men ändå (eller kanske just därför?) fångades kanske bara en lite bråkdel på bild. I köket hittade jag i alla fall Bjulle och Peter.
Och Virre, som är jympalärare i Lund, visade upp ett par zumbamoves.
I mitt sovrum satt Ellen och Em och tisslade.
Och till höger och vänster skålades det fram tills klockan blev massor och vi bestämde oss för att gå vidare ner på staden för att hälsa på alla andra påskfirare! Ja, så var min påskafton 2012. En väldans fin sådan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

mys och vad alla är fina! allt såg gottigt ut med =)

2012-04-18 @ 19:18:47
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0