Tisdagar på Kulturhuset

Ikväll skulle jag inte varit hemma. Jag skulle ha varit på Kulturhuset här i Borås med min mamma. Tyvärr började jag vid lunch idag bli hängig och kände mig så frusen att jag fick sitta med jackan på mig inomhus. En alvedon senare kände jag mig i och för sig lite piggare men kände att det ändå var bäst att stanna hemma ikväll för att vila upp och krya på mig.

Tyvärr. Jag hade nämligen sett fram emot att lyssna på journalisten Jesper Huors resor till Afghanistan och höra hans resonemang kring vad som rör sig i huvudet på en taliban, hur kvinnorna har det och varför allt går åt helvete (som det stod i presentationen). Men det kommer fler tisdagar.

Bor du här i närheten så kolla in vårens program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0