Födelsedagskalaset

Igår var jag på födelsedagskalas för Göran och Peter som lustigt nog bor ihop OCH fyller år på samma dag.
Här är ena födelsedagsbarnet, Peter.
Och här är det andra nämligen Göran (till vänster) och hans bror Jonas.
För riktig kalasstämning hade de blåst upp ballonger som låg överallt i lägenheten.
En massa vänner hade kommit för att fira dem.
Några hängde i vardagsrummet.
Maria och Jenny var så tjusiga.
Och som vanligt var köket poppis.
Poppis var visst även rutiga skjortor.
Här är Martin.
Jenny och Joel.
Och här är ju jag.
Det är inte varje dag man får skriva på väggarna hemma hos folk men igår gick det fint. Den ska nog ändå snart tapetseras.
Bjulle var på spexhumör.
Och när klockan slagit mycket gick vi vidare ner på stan för att fortsätta festligheterna. Rackarns mycket folk var det ute så för säkerhetsskull fick kameran mestadels ligga i väskan men ungefär på det här viset var födelsedagsfirandet. Och jag hade roligt och det hoppas jag att även födelsedagsbarnen hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0