En torsdag i Borran

Igår börjades kvällen med vitlöksmarinerade oliver och ett glas rött på Babbel med Maria. Vi hade en massa saker att avhandla och hade knappt tid att titta i menyn men till slut bestämde vi oss för vad vi ville beställa in.
Jag var sådär lite lagom hungrig så jag tog tomat- och mozzarellasallad med pesto och tzayspett med mangodressing. Det är ena riktigt goda spett alltså. Lite kycklingaktiga, fast godare.
Sedan vinkade jag hejdå till Maria och gick och mötte Micki, Johanna och några fler på wisers.
Till exempel Henrik och Leena.
Vi skulle vara med på quizet och Leena dekorerade som vanligt vårt papper lite flott. Vi hamnade dock utanför prispallen så allt var precis som vanligt.
Men inte gjorde det något. Jag fick mig nämligen ett rejält parti pingis så hjärtat bultade av lycka trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0