Det här hade jag aldrig trott

Vet ni? Sex veckor i rad har jag en timme varje vecka placerat min rumpa på en spinningcykel nu. Det hade jag aldrig trott för säg en sju veckor sedan. Alltid tidigare när jag fått mina ryck har jag kört två, tre pass i veckan och det har också varat i två, tre veckor. Sedan tvärnit. Men nu baskemig är jag igång! En gång i veckan är nog min melodi, lite lagomt. Och nu väntar min belöning. Jag har sjunkit ner i soffan, på bordet står kvällsmaten och på tvn är det Bonde söker fru och ikväll är det dags för bönderna att välja ju! Nästan lite pirrigt.

Kommentarer
Postat av: Sirius

Bra gjort! :) det är så kul när man märker att man har kontroll över något, att det inte bara "dör ut" efter någon vecka..

2011-11-24 @ 01:48:35
URL: http://siriusmusta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0