You and me, all we want to be is lazy

Alltså vilken skön långhelg. Jag har haft ett par riktigt lata dagar och bara gjort saker jag gillar. Alla måsten har varit som bortblåsta.

I lördags till exempel. Då blev jag upphämtad av min privatchaufför. Även kallad pappa. Vi åkte nercabbad MG med vinden i håret.
Jag borrade ner tårna i gräset.
Och låg i skuggan och läste en bok.
Tog en paus i pausen och åt bakelse.
Framåt kvällskvisten mötte jag upp en isbjörn och en uggla utanför ica. I väntan på dem kom det fram en medelålders man och frågade om han fick ställa en fråga. Ja visst, sa jag. Har ni drömt om att ha en betjänt någon gång frågade han. Mycket lustigt tyckte jag och fnissade högt när han gått därifrån.
Vi köpte i alla fall med oss lite smått och gått och satt vid vattentornet och hade picknick, satt och skvallrade och gottade oss.
Hoppas att även ni har haft ett par riktigt härliga dagar!

Kommentarer
Postat av: malin/lokalresan

Ja, det har jag, vädret är härligt även här i Norrland nu när det inte blåser så mycket längre.

2011-06-06 @ 18:32:07
URL: http://lokalresan.blogg.se/
Postat av: Marie

hihi så kul min pappa har oxå en MG :) fint värre!

2011-06-06 @ 20:55:20
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä jag är inte bitter..

2011-06-07 @ 02:00:45
Postat av: melissa.

Va härligt de ser ut!

2011-06-07 @ 23:10:51
URL: http://crystalcastles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0