Från och med 1 juni

Vad är det för driftkostnad på en sådan här glad skit egentligen? Jag vet ju att mina pengar räcker varje månad men inte riktigt vad jag spenderar dem på. Strunt samma kanske många tycker men jag är lite nyfiken på att ta reda på det ändå. Så det ska jag göra den här månaden med start från och med i förrgår. Exakt alla små utgifter tänkte jag knappa in i ett exceldokument på datorn. Tanken är inte att jag ska handla varken mer eller mindre den här månaden utan jag ska tuta på i vanlig ordning och så får vi se vilka små (stora?) överraskningar som dyker upp här i slutet av månaden. Spännande! Det tycker i alla fall den lilla ekonomen som bor inne i mig.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

smart, då får man full koll efter månaden!

2011-06-03 @ 20:47:57
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Maria

intressanat! kan du inte redovisa ett litet resultat sen? :)

2011-06-03 @ 22:14:45
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0