Flax

Minns ni de små dunbollarna jag skrev om för nästan en månad sedan? Det har väl funnits hur många sådana små bollar som helst sedan dess och jag är såklart inte helt säker men jag känner ändå på mig att jag fick syn på en av dem utanför mig nu igen. I så fall har den vuxit och frodats riktigt rejält och klarat sig undan katter och andra farligheter. Den verkade inte kunna flyga från stillastående position men däremot kunde den flaxande springa igång och segla iväg. Det känns fint i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo dem minns jag! Kul att de vuxit upp:)

2011-07-05 @ 10:21:01
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/
Postat av: evelina

Åh det minns jag! Vad kul att få se! :)

2011-07-06 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0