Guldig gala

Igår kväll var jag på P3 Guld med ett par väninnor. Det blev en himla lyckad kväll! Vi träffades hos Maria vid femtiden för att äta vegetarisk lasagne och en god sallad.
Det hade hon verkligen fått till bra så jag bad om recepten.
Alla var så fina!
Vid sju gick vi till Lisebergshallen för att entra galan. I träden på Liseberg sitter tusen miljoner lampor ungefär.
På ena sidan stod scenen där artisterna uppträdde och på den andra sidan var prisutdelningen. Vi fick plats ungefär i mitten. Lite trist att det blev sådana halvtaskiga foton men jag visar ändå.
Det var full fart hela tiden med färgsprakande Kitty som programledare.
Här är bästa Håkan! Även Säkert, Those Dancing Days, Lykke Li, Oskar Linnros och några fler uppträdde.
Och så Robyn som verkligen sopade banan.
Senare på kvällen gick vi vidare till Jazzhuset och dansade i flera timmar. Emelie och Maria var glada såklart.
Jenny och Marie också.
Marie, Carin och jag pausar en stund. Det blev klänningen jag köpte tidigare i veckan förresten.
Och till slut var kvällen till ända. Ååååh det var så bra allting!

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vilken mysig blogg! Roligt att läsa och kika runt på.

Vad roligt med P3-Guld och vad tjusiga ni var! Jag missade att boka biljetter i år (igen), typiskt när jag ändå bor här. Men nästa år, då minsann! :)

Kram Linda

2011-01-24 @ 14:42:04
URL: http://www.prickigtochblommigt.devote.se
Postat av: Marie

Himmel vilken galakväll!

2011-01-26 @ 10:21:00
URL: http://mariesfinurligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0