Ny duk

Häromdagen hittade jag en sådan fin vårig duk på Röda korset. För en femma fick den följa med mig hem. Den fann genast sin plats på mitt köksbord.
Innan har jag haft en vit duk men eftersom den snabbt blir smutsig är det perfekt att ha den här att byta med när den andra ligger i väntans tider i tvättkorgen.
Brickan och muffinsen fick jag av mamma som en spontanpresent när hon hade varit på utflykt i Alingsås. Jag gillar som tusan!
Ljuset har formen av en liten ängel som sitter och spelar. Fint.
Men att tända ljuset blir nästan lite makabert.

Nåväl, ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack :) Haha vilken tur du hade!

Vilket urfint hem du verkar ha förresten!

2011-01-20 @ 19:19:10
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0