Beatrix, vem?


Oj jag har ju gått pang på rödbetan, rätt på, med en gång. Har ju inte ens berättat ett par ord om mig själv.

Men såhär är det i korthet:

Jag är 26 år och bor i min egna lägenhet i Borås. Jag jobbar med kläder och mode och gillar det som bara den. Helst klär jag mig själv i kjol och klänning, ibland shorts men aldrig, eller i alla fall väldigt sällan, i ett par jeans.



Jag gillar att fynda, fika, spela pingis (helst minst en gång i veckan), lära känna min nya symaskin, fixa gamla möbler och gå ut och dansa.

Min favoritlåt för tillfället är den här. Den får mig alltid att bli lite extra pepp. På TV tittar jag allra helst på Mad men och Gossip girl. Eller Halv åtta hos mig. Sitter mest och småler under hela programmet. Jag gillar också godsaker, både sött och annat. Helst ska det andra vara vegetariskt men firrar och små skaldjur är inte så tokigt heller.




Strålande vinterdagar i all ära men nu längtar jag som bara den efter våren, när det ljusnar och naturen vaknar till liv och blir grön och blommig igen. Jag längtar efter klackeskor och bara ben. Nu!




Jag längtar också efter en resa. Bästa hittills måste nog varit till New York, Hong kong eller Island. Eller Jordanien, Laos eller Paris. Äh, jag kan inte välja. Det finns så himla många bra platser.

Det

var lite om mig. Hur det här nya projektet med den här sidan kommer arta sig vet jag inte än. Tänker att jag får prova mig fram med att skriva, fota och så vidare så får vi se varthän det bär. Men jag tänker att det ska bli roligt och att jag kommer hitta på lite (fler) roliga saker. På återseende hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0