Hurra!

Igår var det torsdag och pingis! Igen! Veckorna går i rasande fart tycker jag. Det känns som att jag spelar pingis var och varannan dag fast det gör jag ju inte. Bara varje torsdag. Hihi.
Först var vi ett par stycken som gick på restaurang och åt tapas. Och så skålade vi med bubbel för en tjej hade fått nytt jobb och ska flytta till Stockholm. Hurra för henne! Sedan var det pingis för hela slanten.
Jag hade på mig min prickiga blus från Gina tricot, en svart volangkjol och en liten älva i en kedja runt halsen. Det funkade utmärkt att spela pingis i kan jag rapportera!

Kommentarer
Postat av: e

tusen tack! jag tycker det är himla mysigt här och du är finfin!

2011-02-11 @ 23:58:53
URL: http://pressanykey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0