Sprickfärdig

Kära nån. Nu är jag så mätt så jag håller på att spricka. Jag bjöd hem mig själv till mina föräldrar i afton och där vankades hemmagjord pizza. Pappa, som fick agera pizzabagare, fick göra två varianter. En del var med köttfärs till dem och en del med quornfärs till mig, annars ingen skillnad.
Det var även tomatsås, purjolök, paprika, champinjoner, oliver och ost på den. Smarrigt var ordet.
Innan middagen hade jag redan spänkat in mig på en espresso och en wienersemla till efterrätt men det visade sig bli stört omöjligt. Jag får helt enkelt inte ner en bit till ikväll. Men desto godare lär semlan bli till kaffet imorgon bitti istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0