Mot Stockholm

Hejdå Pinocchio och Borås!

Helgen ska spenderas i Stockholm och nu är jag äntligen på väg. Skulle egentligen varit framme vid kvart i nio ikväll men bussen var åtminstone en timme försenad innan den ens hade hunnit till Borås så det lär dra ut på tiden. Men vad gör väl det om jag kommer fram sent eller lite senare. Nu när jag väl sitter på bussen har jag ju det riktigt bra. Stora sköna säten, internet, en godispåse och ingen som sitter och snarkar bredvid.

Jag har redan kommit på att jag har glömt min scarf. (Inte en av de större katastroferna i och för sig.) Det här med att packa är lite svårt tycker jag, just att bestämma vad man ska ta på sig flera dagar i förväg. Jag brukar försöka lägga ihop lite olika kit så jag har något som passar med något annat och inte behöver bära med mig för mycket men det är också desto jobbigare. Jag for fram som ett yrväder igår mellan klädstången i sovrummet, min garderob och min tvätt som hängde på tork i badrummet för att försöka bestämma vad jag till slut skulle ta med mig...

Nu är jag i alla fall på väg och en kul, kul, kul helg väntar!!!

(Och likt förbaskat har jag väl packat för mycket grejer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0