Lufta pälsen

I helgen har det varit så härligt väder här i Borran! Snö, temperatur lite under nollstrecket och strålande sol. Visst längtar jag efter våren men sådana här dagar är inte dumma alls. Jag blir nästan glad bara av att titta ut genom fönstret men såklart passade jag på att gå ut och lufta pälsen en sväng.

I övrigt har helgen varit lugn och skön. Jag har hängt med familjen mest hela tiden, blivit ompysslad, ätit god mat och haft trevligt och nu känner jag mig utvilad och laddad inför en ny vecka. Nästa helg blir kanske inte fullt lika lugn. Då bär det av till mina fina vänner i Stockholm!
Hoppas att ni också haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0