En firartorsdag

När jag var färdig med min utbildning på Textilhögskolan (för tre och ett halvt år sedan) fick jag en flaska champagne av min bror. Alltså det är inte så att jag inte haft något att fira sedan dess för det vore ju urtrist men jag har liksom sugit på den här karamellen ett bra tag. Ända fram tills igår, då åkte flaskan fram ur kylskåpet och korkades upp.
Jag har nämligen fått en ny tjänst på mitt nuvarande jobb och det känns jättejättejättekul! Jag vet inte riktigt hur mycket jag får berätta så det är kanske bäst att inte berätta. Inte så snällt att säga A men inte B kanske, men ja... Jag är väldigt glad i alla fall. Det hela firades med sparrissoppa, fikon, ost, bröd, nötter.
Och med Maria. Skål på det!
Sedan åkte Maria hem till Götet och jag gick och träffade ett helt gäng med goa grabbar och firade vidare med quiz, pingpong och ett litet glädjetjut!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ett hejdundrande Grattis då! Härligt med ny utmaning, hoppas du berättar mer senare. Smakade champagnen bra förresten?

2011-12-04 @ 14:25:12
URL: http://skogskojan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0