Årets första grill och dans i dimman

I lördags begav jag mig hem till Viktor för påskaftonsfirande och årets (för mig) första grill som smakade alldeles förträffligt.
Fredrik och Jenny var där. 
Här är nästan hela gänget.
Och Maria såklart.
Efter middagen gick vi in för det började bli lite kyligt. Då fick påskharen som var med mig på äventyr hela torsdagen till slut sätta livet till.
Em valde musik.
Och Becca berättade om boken och filmen The wave som definitivt rekommenderas.
Ellen och Jenny strålade ikapp.
När Viktor fick välja musik och sätta igång sin discolampa blev han extra glad.
Sedan bytte vi till något slags dansband och jag fick svänga runt i en bugg. KUL!
Lite senare promenixade vi in till stan för ännu mer dans i dimman och det var det.
Ps. Måste passa på att tacka tusen gånger om för alla fina gratulationer. Gulliga ni är!

Kommentarer
Postat av: marit

ett hjärtligt grattis i efterskott! :)

2011-04-26 @ 18:13:43
URL: http://tantmarit.blogg.se/
Postat av: Veronica

Min hjärna fungerar inte med dina bildtexter riktigt, det skulle vara lite lättare om du gjorde som de brukar göra i tidningarna och sätta texten under. Men det är bara ett förslag.

2011-04-26 @ 21:37:35
Postat av: Beatrix

Veronica, vad bra att du säger till! Mitt vis kanske rör till det lite eftersom det är tvärtemot tidningar och vissa andra bloggar och så vidare. Det är för att jag gillar att läsa vad som är på bilden innan jag ser den och för att hinna läsa texten innan jag nästan helt scrollat förbi bilden. Men hmm, jag ska sova på saken. :)

2011-04-26 @ 22:37:20
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0